Fira Tastet de Ciència a Reus

El passat dissabte 21 de maig, els nostres alumnes de 1r i 2n d’ESO van participar a la Fira tastet de Ciència a Reus, un espai on s’intenta fomentar la curiositat i la inquietud per la investigació mitjançant experiències de base científica. Els nostres alumnes van portar els seus propis experiments i van ser capaços d’explicar-los en diversos idiomes, donat que formaven part del projecte transversal que havien treballat a classe.

“Al tastet de ciències del dissabte 21 de maig, vam fer una exposició sobre les fases de la lluna, els eclipsis i les constel·lacions. Va vindre gent de molts llocs, per això vam fer l’explicació en català, castellà i anglès. Fins i tot, un company va fer una explicació en romanés per una noia que ens ho va demanar. L’exposició va sortir molt bé i ens ho vam passar de meravella.”

Victoria Pinteño 1r d’ESO

“Vam mostrar als visitants experiments de diferents reaccions químiques. L’experiència ha sigut brutal, veure les cares de al·lucinació dels més petits de casa, explicar a la gent, etc… M’ha servit per guanyar confiança amb mi mateixa i no tenir tanta vergonya. Si teniu l’oportunitat d’anar, aneu, us ho passareu la mar de bé.”

Judith Espinosa 2n d’ESO

Aquí podeu veure més fotos.

Molt bona feina!!