GRAN ÈXIT DE L’OBRA: EMBOLICA LA TROCA!!

Els nostres alumnes d’arts escèniques van estrenar l’obra “Embolica la troca”, escrita per la professora Puri Lobato i dirigida per ella mateixa i el professor Marc Seguí.

El públic va poder gaudir d’un guió d’allò més interessant i divertit, i la interpretació dels nostres alumnes va ser fantàstica! El fet que l’Ajuntament ens cedís el Celler, va fer que poguessin tenir unes condicions tècniques immillorables. Tot plegat va resultar ser una experiència única que molts ja tenen ganes de repetir el proper 21 de juny a l’acte de graduació dels alumnes de 4t d’ESO, 2n de BAT i 2n de Cicles Formatius.

La recaptació de les entrades, més de 500€, anirà íntegra a l’entitat solidària Sosciathlon.

Moltes felicitats a tots!!! Heu fet molt bona feina i ens sentim molt orgullosos de tots vosaltres!!!

Aquí podeu veure l’àlbum de fotos.