SORTIDA AL TEATRE DELS ALUMNES DE BATXILLERAT

El dijous 14 de març el departament de castellà va organitzar una sortida al teatre. Els alumnes de 1r i 2n de BAT van assistir a l’adaptació d’una de les obres més significatives del teatre espanyol del segle XX: Luces de bohemia, amb la que Ramón María del Valle-Inclán va donar vida a un nou gènere teatral, l’esperpent.

A través de les últimes hores de la vida del poeta cec Max Estrella, l’autor reflecteix una visió crítica de la naturalesa humana i un retrat àcid de l’Espanya del moment.

Quasi un segle després de la publicació de l’obra, els nostres alumnes han pogut constatar que molts dels temes tractats pel dramaturg gallec segueixen vigents.