Proves Cangur

El dia 21 de març ha tingut lloc la XXIV edició de les Proves Cangur, organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques en col·laboració amb l’associació internacional Kangourou sans Frontières.

Aquesta prova és un concurs preuniversitari de matemàtiques que s’organitza en més de 30 països, amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves i intentar despertar el seu interès. Segons l’opinió dels organitzadors, les competències que es posen a prova en el Cangur són una combinació entre la lògica i les matemàtiques, no únicament el coneixement de fórmules.

Enguany han participat a la competició 160 alumnes del nostre centre, els de 1r, 2n i 3r d’ESO han realitzat la prova al centre i els alumnes de 4t ESO s’han desplaçat a l’Escola Internacional del Camp on han compartit aules amb altres estudiants del municipi.