La plaça del diamant

L’alumnat de 2n de batxillerat ja ha realitzat una de les sortides més tradicionals i esperades de la temporada: l’assistència a la representació teatral d’una de les obres prescriptives de selectivitat. El teatre de La Salle de Reus ha acollit La plaça del diamant, el clàssic de Rodoreda adaptat per la companyia Imaginautes. L’alumnat ha gaudit d’una experiència cultural imprescindible i ha tingut l’ocasió de participar en un col·loqui posterior amb els actors i la directora de l’obra. Al febrer, hi tornem amb Aigües encantades.