Reanimació càrdio-pulmonar

Durant el mes de novembre els alumnes de 3r i 4t ESO del nostre centre han rebut una petita formació bàsica relacionada amb la RCP (Reanimació Càrdio-pulmonar). Aquesta l’han realitzat els residents de quart curs de Medicina Familiar i Comunitària de la Xarxa Santa Tecla amb ajuda del CAP i l’Ajuntament de Vila-seca.

Aquest taller té dues parts: una teòrica on s’explica què fer en cas de trobar-nos amb una persona que sembla dormida però que realment està inconscient, i tot seguit una part pràctica on els alumnes han de practicar el protocol a seguir en diverses situacions de la vida quotidiana amb l’ajuda de diferents ninos.

Aquesta formació ha estat molt ben rebuda per part de tot l’alumnat; han participat activament i han mostrat molt interès. Tots veuen la importància de tenir aquests coneixements en cas de trobar-se en aquestes situacions tan complicades.

Estem molt agraïts a tots els residents que han vingut a fer-la i felicitem als nostres alumnes per la seva implicació i interès.

Aquí us deixem un àlbum de fotos.