EL BARBAT AL PICALLETRES

La setmana passada els alumnes de 3r d’ESO van fer la ja tradicional sortida al concurs Picalletres (Teatre Magatzem, Tarragona), on alumnes de diferents instituts del Camp de Tarragona perfeccionen el nivell de llengua catalana participant en un concurs per a tots els públics. Representant el nostre institut van participar, d’una banda, Anna Moral, Lucía Carmona i Raül Artacho, i d’altra, els alumnes Carlos Peinado, Saioa González i Alba Gallardo. Tant els concursants com els alumnes i professors que van assistir de públic van gaudir d’una jornada ben divertida de llengua i companyonia.