CERTAMEN LITERARI COCA-COLA

El dissabte 23 de març es va convocar la 59a edició del Concurs Premi Coca-Cola de “Jóvenes Talentos de Relato Corto” en castellà. Com cada any, una representació dels alumnes de 2n curs d’ESO de l’Institut Ramon Barbat i Miracle de Vila-seca ha participat en aquest consolidat concurs literari: Leyre Jiménez (2n A), Adam Kharaz (2n A), Patricia Rotaru (2n A), Héctor Zornoza (2n A), Aina Almansa (2n C), Lucía Gordillo (2n C), Celia Gallego (2n C),  Saúl Gallera (2n D), Jaume Pedrola (2n D), Joan Vicién (2n D), Raúl Artacho (2n E), Aina Iruela (2n E) i Laia Rodríguez (2n E)

L’objectiu del concurs és promoure el desenvolupament de l’expressió escrita i la lectura entre els alumnes de 2n curs d’ESO i ajudar als participants a intentar complir el seu somni de convertir-se en escriptors.

Us desitgem molt bona sort!