DIA MUNDIAL DE LA POESIA

El dia 21 de març és una data destacada en el calendari escolar, ja que des de fa uns quants anys es porta a terme l’activitat de Celebració del Dia Mundial de la Poesia a la Residència Vila-seca, en la qual participen representants de totes les escoles i els instituts del municipi.

En el nostre cas, hem llegit un poema escrit pel nostre company Joan Castellano que porta com a títol Salm.

Com cada any l’acte ha estat molt emotiu; els avis reben amb alegria l’arribada dels alumnes dels diferents centres educatius i, també ells, participen recitant algun poema que recorden.

Els nostres representants van ser: lectura Miquel Ferrús 2n D ESO i flauta Laura Vidilla 3r C ESO.