B-Resol: Una eina per lluitar contra el bullyng, el ciberbullying, l’assetjament i qualsevol altre conflicte adolescent.

Aquest any engeguem de nou amb l’aplicació B-resol, una eina per lluitar contra el bullying, el ciberbullying, l’assetjament i qualsevol altre conflicte adolescent.
L’alumnat disposa d’una aplicació gratuïta a través de la qual pot alertar de la situació, tant les víctimes com els/les observadors/es, de manera segura, immediata i des de qualsevol lloc i moment. L’app ofereix la possibilitat d’enviar el un missatge per xat de forma anònima i permet escollir l’interlocutor/a.

Amb aquest projecte aconseguim prevenir i detectar en estadis molt inicials els conflictes que passen al centre.