Convocatòria mobilitat internacional 2019 2020

S’obre la convocatòria 2019 2020 per participar en projectes de mobilitat internacional al nostre centre. Enguany, s’ofereixen els projectes següents:

a) Projectes dirigits a l’ALUMNAT:

• 2 places amb beca Erasmus+ per alumnat de CFGS Educació Infantil per qui vulgui fer pràctiques durant mínim 2 mesos (maig i junhy 2020) a Aarhus (Dinamarca) o a San Miniato (Itàlia).
  • 1 plaça sense beca per alumnat de CFGS Educació Infantil per qui vulgui fer pràctiques durant 1 o 2 mesos (maig i/o juny 2020) a Aarhus (Dinamarca), a San Miniato (Itàlia) o a Perpinyà (França).

• 2 places amb beca Erasmus+ per alumnat de CFGS Integració Social per qui vulgui fer pràctiques durant mínim 2 mesos (maig i junhy 2020) a Aarhus (Dinamarca).
  • 1 plaça sense beca per alumnat de CFGS Integració Social per qui vulgui fer pràctiques durant 1 o 2 mesos (maig i/o juny 2020) a Aarhus (Dinamarca) o amb la possibilitat de fer-ho a Portugal o al sud de França (aquests opcions no es poden garantir en aquests moments).

• 1 plaça amb beca Erasmus+ per alumnat del CFGM Atenció a persones en situació de dependència per fer pràctiques durant mínim 1 mes a Aarhus (Dinamarca).

Les persones interessades que accedeixen a la direcció següent i segueixen les instruccions: INSTRUCCIONS SOL·LICITUD PARTICIPACIÓ

També podeu trobar més informació al següent enllaç:  PRESENTACIÓ DADES CONVOCATÒRIA

El termini per enviar la sol·licitud, que trobareu a l’enllaç anterior, és entre el 4 i el 15 de novembre del 2019. Per qualsevol dubte, us podeu posar en contacte amb la coordinació de mobilitat internacional FP: Jordi Birosta (fpmobilitat@gmail.com).

b) Projecte dirgits al PROFESSORAT:

• 3 places amb beca ERASMUS+ per professorat qui vulgui fer una estada en format de job shadowing a Portugal, visitant uns institució educativa qui imparteix estudis semblants al CFGS Integració Social així com empreses del sector. Aquest projecte s’implementaria de cara a l’abril del 2020 (pendent de confirmar).