Activitat Ajuntament de Manlleu in Erasmus a Bèlgica

El dijous 14 de novembre un grup d’alumnes i professors del centre van ser a l’Ajuntament per presentar un treball sobre mobilitat sostenible elaborat en el marc del projecte Erasmus+ ·”Highway to Health”. En aquest treball hi figuren les rutes escolars més habituals dels nostres alumnes de 3r d’ESO i diverses dades i estadístiques sobre la mobilitat escolar a l’Institut.

Aquests mateixos alumnes i professors van ser a Herzele, Bèlgica el passat més de setembre en una de les trobades del projecte. Allà van participar en diverses activitats i tallers relacionats amb el món de la bicicleta i la mobilitat sostenible. També es van conèixer i treballar els models de rutes escolars a Bèlgica, posant èmfasi en els aspectes de sostenibilitat i seguretat.