Mòdul 4

Tasca 1: video tutorial sobre Compartir a Classroom

Per a aquesta tasca us proposem que conegueu el funcionament de dues extensions per al navegador Chrome.

• Primer us caldrà instal·lar les dues extensions: ScreenCastify i Comparteix a Classroom.
  • Després us caldrà aprendre el funcionament de les dues.
  • Finalment, caldrà que feu un petit vídeotutorial utilitzant Screen Castify sobre el funcionament de l’extensió Compartir a Classroom.

Caldrà que el vostre vídeo estigui en dins la carpeta del vostre Drive que veu crear en el mòdul 2.

En aquesta tasca haureu d’indicar l’enllaç del vostre vídeo.

Tasca 2: presentació amb Pear Deck

Per a aquesta tasca us proposem que conegueu el funcionament del complement per a presentacions Pear Deck.

• Primer caldrà que instal·leu aquest complement.
  • Després caldrà que n’aprengueu el funcionament.
  • Finalment haureu d’obrir la presentació de Google que veu crear al mòdul 2 i afegir-li dues diapositives on els usuaris puguin tenir alguna interacció.

Per poder provar com funciona, inicieu la presentació amb Pear Deck i obriu un finestra en incògnit en el navegador. En la nova finestra poseu l’enllaç que dona Pear Deck per als alumnes.

Així tindreu en una finestra la presentació com a professors i en la finestra d’incògnit la presentació com a professors.

En la tasca caldrà que torneu a indicar l’enllaç a la presentació Google.

Tasca 3: avaluació amb CoRubrics

Per a aquesta tasca us proposem que conegueu el funcionament del complement per a fulls de càlcul CoRubrics.

• Primer caldrà que instal·leu aquest complement.
  • Després caldrà que n’aprengueu el funcionament.
  • Finalment haureu de crear un rúbrica amb el complement. Dins la carpeta que veu crear en el mòdul 2, creeu un full de càlcul i activeu el complement CoRubrics. Creeu la plantilla de la rúbrica.
    Ompliu la plantilla amb una rúbrica que pugui servir per avaluar alguna activitat real que feu amb els alumnes (no la copieu i enganxeu, escriviu-la per evitar problemes amb el format). En la pestanya Alumnes, indiqueu el professor d’aquest curs. Afegiu-hi un parell d’alumnes més ficticis (sense correu electrònic). En la pestanya Professors, indiqueu-vos a vosaltres mateixos.
    Creeu el formulari i envieu-lo als alumnes. Contesteu també el formulari com a professors (amb puntuacions inventades).
    Processeu les dades per veure com es recullen les dades.

En la tasca només cal que indiqueu l’enllaç al full de càlcul.