Curs de l’Scratch

Aquest curs és una iniciativa
ScratchBlogLogo

DESCRIPCIÓ

Curs basat en materials modulars dirigits a l’alumnat de Cicle Superior de Primària. Així mateix, si el centre vol aplicar-ho al Cicle Mitjà de Primària també pot emprar aquests materials. Cada mòdul correspon a un repte a solucionar amb una previsió de 12 hores de desenvolupament a l’aula.

El mòduls tenen una estructura seqüencial, de forma que la seva complexitat es va incrementant. Els centres, en funció de la seva experiència prèvia, poden decidir a partir de quin mòdul comencen a treballar i fins a quin mòdul pretenen arribar.

OBJECTIUS

Introduir la programació als nivells de primària (cicle superior) i secundària (1r i 2n)
Fomentar el pensament computacional i l’assoliment de les competències digitals.

CREAR UN COMPTE DE L’SCRATCH

Per poder crear un compte individual d’alumne de l’SCRATCH, cal fer click en un d’aquests quarte enllaços, depenent del curs de l’alumne i seguir les intruccions següents.

Alumnes de la Promoció 2027

Alumnes de la Promoció 2026

Alumnes de la Promoció 2025

Alumnes de la Promoció 2024

Alumnes de la Promoció 2023

Alumnes de la Promoció 2022

• Primer pas: fes clic a COMENÇA
    • Segon pas: escriu el teu nom d’usuari i la contrasenya, que haurà de ser difícil de descubrir però fácil de recordar per tu. Tal i com avisa la pròpia página, no posis el teu nom real. Un cop fet, clica a SEGÜENT PAS
    • Tercer pas: posa el teu gènere (home o dona) i escull el SPAIN al desplegable de País. Un cop fet, clica a SEGÜENT PAS
    • Quart pas: accedeix a la clase fent clic a ACCEDEIX A LA CLASSE.
    • Cinquè pas: quan vegis una imatge semblant a aquesta voldrà dir que jua has accedit a la classe. Has d’estar segur que a la cantonada superior dreta hi posi el teu nom d’usuari.

ACCEDIR AL TEU COMPTE DE L’SCRATCH

Cal accedir a la pàgina http:\\www.scratch.mit.edu i iniciar la sessió amb el teu usuari i la teva contrasenya.

Recorda tancar la sessió un cop hagis acabat de treballar.