Menjador escolar

L’Escola Saavedra, es un dels principals centres educatius de la ciutat de Tarragona, té més de 100 anys d’història. Al capdavant, Leo, directora amb qui treballem conjuntament des de fa més de 10 anys per aconseguir un menjador escolar de qualitat, amb un ambient familiar, i on poc a poc hem anat introduint aliments ecològics.

Les tasques fonamentals que fan possible aquest servei son: la coordinació del monitoratge i cuina. La Yolanda  fa que els infants se sentin com a casa des del primer dia amb molta paciència i estima i  en Fallou s’encarrega de preparar uns plats per llepar-se els dits.

Les activitats que es fan dins el servei de menjador són tallers per fer ambientació del menjador, jocs de pati i jocs d’enginy, per promoure el respecte, la col·laboració i la participació de tots. Gràcies al seu entorn privilegiat i les instal·lacions, els infants gaudeixen cada dia d’una estona de lleure tranquils i sense les pertorbacions característiques d’una gran ciutat.

EcoAtaula s’encarrega d’oferir servei de cuina i monitoratge al voltant d’uns 85 nens/es.

FONT: Ecoataula

Per ampliar informació: Ecoataula