Creix al Saavedra, connect@’t al futur.

Ens vols conèixer?

Informació Formulari per a visites a l’escola Preguntes freqüents

Preinscripció escolar 2021-2022 a l’Escola Saavedra

Calendari de preinscripció 2021

Publicació de l’oferta inicial → 11 de març
Presentació de sol·licituds amb suport informàtic → Del 15 al 24 de març
Presentació de documentació → 25 i 26 de març
Publicació de la llista amb la puntuació provisional → 19 d’abril
Presentació de reclamacions a la puntuació provisional → Del 20 al 26 d’abril
Publicació de la llista amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions → 30 d’abril
Sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts → 5 de maig
Publicació de la llista ordenada definitiva → 7 de maig
Publicació de l’oferta final → 4 de juny
Publicació de la llista d’alumnes admesos i llista d’espera → 7 de juny
Període de matriculació → Del 14 al 18 de juny

Baixa la versió en pdf imprimible

mEduTarraco 2021

Un any més, els alumnes de cicle superior han participat a l’mEduTarraco, que enguany compleix la quarta edició en un format adaptat a la COVID19. Es tracta d’una activitat lúdica, educativa i solidària que es pot fer en família per descobrir els llocs d’interès cultural de la ciutat de Tarragona a través de la geolocalització i l’ús de tecnologia mòbil.… Llegeix més»

Edunauta: descobreixo, connecto i creixo!

Comencem amb il·lusió i moltes ganes el tercer trimestre!
El Passaport Edunauta és un projecte de creació d’oportunitats educatives i d’aprenentatges fora de l’escola per a nens i nenes de 5è i 6è de primària. Els infants aprenen en molts espais i en molts moments diversos a part de l’escola: a casa, al carrer, a l’esplai, a la biblioteca…… Llegeix més»

Dia Nacional dels Transplantaments

Amb motiu del Dia Nacional del Transplantament l’escola s’ha volgut afegir a la multitud d’activitats i esdeveniments per celebrar aquest dia amb activitats a l’aula que s’han materialitzat en un cartell a l’entrada de l’escola per a visibilitzar la importància d’aquest acte altruista que pot salvar moltes vides.… Llegeix més»