Creix al Saavedra, connect@’t al futur.

Ens vols conèixer?

Informació Formulari per a visites a l’escola Preguntes freqüents

Preinscripció escolar 2021-2022 a l’Escola Saavedra

Aposta per l’escola pública (Video de l’IMET Tarragona 2021)

Presentació de sol·licituds: del 15 al 24 de març

Disposeu de tota la informació necessària per dur a terme la preinscripció en línia pel curs 2021-2022 a la web de la Gencat

Calendari de preinscripció 2021

Publicació de l’oferta inicial → 11 de març
Presentació de sol·licituds amb suport informàtic → Del 15 al 24 de març
Presentació de documentació → 25 i 26 de març
Publicació de la llista amb la puntuació provisional → 19 d’abril
Presentació de reclamacions a la puntuació provisional → Del 20 al 26 d’abril
Publicació de la llista amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions → 30 d’abril
Sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts → 5 de maig
Publicació de la llista ordenada definitiva → 7 de maig
Publicació de l’oferta final → 4 de juny
Publicació de la llista d’alumnes admesos i llista d’espera → 7 de juny
Període de matriculació → Del 14 al 18 de juny

Baixa la versió en pdf imprimible

Edunauta: descobreixo, connecto i creixo!

Comencem amb il·lusió i moltes ganes el tercer trimestre!
El Passaport Edunauta és un projecte de creació d’oportunitats educatives i d’aprenentatges fora de l’escola per a nens i nenes de 5è i 6è de primària. Els infants aprenen en molts espais i en molts moments diversos a part de l’escola: a casa, al carrer, a l’esplai, a la biblioteca…… Llegeix més»

Dia Nacional dels Transplantaments

Amb motiu del Dia Nacional del Transplantament l’escola s’ha volgut afegir a la multitud d’activitats i esdeveniments per celebrar aquest dia amb activitats a l’aula que s’han materialitzat en un cartell a l’entrada de l’escola per a visibilitzar la importància d’aquest acte altruista que pot salvar moltes vides.… Llegeix més»

Seguim amb el golf

Seguint amb la unitat didàctica de golf, que podem treballar a l’escola en benefici del programa “Golf a les escoles” de la Federació Catalana de Golf hem practicat el cop amb el ferro per a cops de llarga distància, primer només amb l’objectiu d’allunyar la pilota tan com sigui possible del punt d’inici, com després amb un objectiu més localitzat d’intentar apropar la bola a un punt concret, com seria el green.… Llegeix més»

Un hort per aprendre de plantes … i domòtica

A data d’avui, el Diari de Tarragona ha publicat un article sota el títol de “Un hort per aprendre de plantes … i domòtica” on es parla del projecte d’instal·lació de sensors, l’automatització i optimització del sistema de reg i el seu control a distància en una App personalitzada que tot just estem iniciant en col·laboració amb… Llegeix més»

Sensor de llum amb Microbit (Sol-Lluna)

Els sensors de llum poden ser útils per a tasques automatitzades que s’executen en funció de la intensitat de llum que reben. Per exemple, podem automatitzar processos que s’executin al capvespre, quan la quantitat de llum solar és menor, o a la nit quan és pràcticament inexistent (recordem que la lluna fa efecte mirall de la llum del sol i ens en fa arribar una quantitat feble), o al migdia, quan la insolació arriba al seu nivell màxim.… Llegeix més»

Golf a les escoles

Un any més ens hem adherit al “Golf a les escoles” que promociona la Federació Catalana de Golf, una iniciativa que té com a objectiu principal apropar els alumnes a aquest esport.Ja és una tradició força arrelada al nostre centre el participar en aquest programa. Ens encanta el golf perquè és un esport que demana concentració, introspecció i control corporal. … Llegeix més»

Videoconferència Escola i Institut Pons d’Icart

Aquest dimecres comença el període de preinscripció als Instituts (ESO) i per resoldre els diferents dubtes que han sorgit dels nostres alumnes de sisè avui hem fet una videoconferència les tres classes bombolla de CS amb l’Àngels Adern, directora de l’Institut Pons d’Icart (Institut adscrit a la nostra escola). Ha estat una reunió molt resolutiva ja que totes les preguntes han estat molt interessants i els dubtes han estat resolts.… Llegeix més»

Andròmines de CM per als II Premis Professor Rius de Reus

Enguany es celebren els II Premis “Professor Rius de Reus: Andròmines per a fomentar la tècnica entre la infància” en honor a Ramon Sabatés i Massanell organitzat pel Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona. Aquest certamen vol estimular la curiositat innata dels alumnes per aprendre. Les aportacions que han fet els alumne de cicle mitjà de l’escola han estat molt variades, ingenioses i creatives.… Llegeix més»

Dia Internacional de la Dona

Al llarg de tota la setmana, l’alumnat de l’escola ha fet activitats per reivindicar el Dia Internacional de la Dona- 8M.
Des d’un mural ple de mans, lectura de codis QR i Beebots sobre dones STEAM, un banderí explicant quines són les dones de la nostra… Llegeix més»