Convocatòria de les beques menjador 2020-2021

Es recomana la tramitació de les beques per via telemàtica al e3009369@xtec.cat.

Els alumnes pre-inscrits a P3 per al curs 2020-2021 que desitgin sol·licitar beca de menjador també han de fer la tramitació per aquesta via preferent.

En cas de no poder fer-se telemàticament, s’ha de demanar cita al 977237619, en horari de 9h a 12h per a concretar la tramitació de manera presencial.

———————————

Barem definitiu (11/06/2020)

Dates de matrícula: del 13 al 17 de juliol

Properament es publicarà informació més detallada