Portes obertes 2024

El proper dia 23 de febrer a les 14h podeu venir a visitar l’escola Pegaso i a conèixer qui som. Farem una xerrada inicial per situar-vos en el nostre projecte i posteriorment farem una visita per les instal·lacions en grups i podreu preguntar-nos els dubtes que tingueu.

Cal inscriure’s a la jornada omplint el formulari per poder organitzar els grups. COMPLET!

Podeu consultar més informació a l’apartat Portes obertes virtuals de la nostra web.

Si voleu fer-nos alguna consulta podeu escriure al mail escolapegaso@xtec.cat.

Des de la Xarxa d’escoles públiques de Sant Andreu hem preparat aquesta infografia on podeu trobar les dates i detalls de les jornades de portes obertes de totes les escoles públiques del districte de Sant Andreu i facilitar-vos l’organització.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *