L’Art a l’Escola

La programació de l’escola contempla la progressió al llarg dels cursos i nivells i en totes els vessants de l’art.

Posteriorment, es va integrar la matèria d’anglès amb la plàstica, des de tercer de primària l’art i les produccions artístiques es fan en anglès.

TALLERS I VISITES ARTÍSTIQUES

Dins de les sortides escolars s’inclouen tallers artístics, visites a museus… a tots els cursos i també s’apropa l’art a l’escola amb la realització de tallers de fang o altres tècniques de la mà d’experts. L’art és un llenguatge i permet expressar-se de moltes maneres.

EXPERIMENTACIÓ AMB DIFERENTS TÈCNIQUES I MATERIALS a les sessions de plàstica /Art des de P3 a 6è.

L’ART AMB LA MIRADA DELS ARTISTES

Cada curs treballa un artista diferent (pintor/escultor) i a través d’aquest es treballen els continguts del currículum.