Àmbit científic i matemàtic

PROJECTE INNOVAMAT

Innovamat és una proposta que respon a la nostra mabera de treballar les matemàtiques. El projecte parteix d’unes matemàtiques contextualitzades, competencials, multinivell i amb activitats variades amb el suport de material manipulatiu. Tot això es complementa amb una sessió setmanal amb l’app, que a banda de motivar l’infant permet personalitzar l’aprenentatge, adaptar-se als diferents nivells dins l’aula i facilitar l’avaluació i l’autoavaluació.

FOTOGRAFIA MATEMÀTICA

Els alumnes de 5è participem al Concurs de Fotografia matemàtica (treball en grups) com a “excusa” per treballar la geometria i/o altres conceptes matemàtics i alhora pensar un nom suggerent (i matemàtic) per la fotografia.

PROJECTES DE RECERCA (CONGRÉS DE CIÈNCIA / PETITS TALENTS)

Cada any participem en un dels dos events realitzant un projecte d’investigació i recerca científica i preparant una exposició oral i amb suport digital per explicar el procés.

AULA DE CIÈNCIA

L’escola té una aula equipada amb material de laboratori, microscopis, lupes binoculars, imants… per a fer experiments o observacions.