PORTES OBERTES 2023

Els propers dies 21 i 22 de febrer a les 15:30h podreu venir a visitar l’escola Pegaso i a conèixer qui som. Es farà una visita en grups a les 15:30h i posteriorment farem una breu xerrada per a resoldre dubtes i acabar d’explicar el nostre projecte.

Cal incriure’s a la jornada omplint el formulari per poder organitzar els grups abans del 15 de febrer.

Podeu consultar més informació a l’apartat Portes obertes virtuals de la nostra web.

Si teniu dubtes sobre les portes obertes o sobre el nostre projecte podeu fer la consulta al mail escolapegaso@xtec.cat.

La Xarxa d’escoles públiques de Sant Andreu ha preparat aquesta infografia on podeu trobar les dates i detalls de les jornades de portes obertes de totes les escoles del districte de Sant Andreu i facilitar la vostra organització.