1. ares

M’ha encantat l’obra de teatre!!! I aquest any té tot molt mèrit ja que el guió l’hem escrit nosaltres, els alumnes de cicle superior, també la decoració l’hem fet a últim moment…

Enhorabona!!!Molt bona feina a tots i a totes!!!??????

2. julia

Estic molt contenta per l’obra de teatre que vam preparat aquest any tant com ho vam fer, com ho vam preparar tot.

Li vam dedicar molt temps preparan-ho tot ens va costar una mica peró sempre tot s’aconsegueix si ho fas amb ganes i esforç.

Tots vam participar molt amb tot i ens vam perdre moltes classes per culpa del teatre peró no va passar res perquè després
    vam seguir amb tot. ????????✍️

3. Abril

L’obra de teatre va estar molt ben feta i penso que els pares i nosaltres, es clar, la vam disfrutar moltíssim. Recordo que mentres actuavam va ser un moment molt especial i divertit, tot i que hi havia una mica de nervis per part de tothom.

4. David

Ens ha agradat molt participar en aquesta obra de teatre. Ens hem esforçat molt pequè tot sortís bé. Estavem tots una mica nerviosos però el resultat va ser molt bó.
    L’any que bé hi tornarem!!!

5. Pere

L´obra ha estat molt difícil i ha suposat un gran esforç, peró ens ha sortit molt bé !!! i espero que l´any que bé ho féssim igual d´entretingut.

6. ISONA

El llibre era una mica aborrit perquè costava entendre algunes paraules,

L’ obra em va agradar molt perquè i vam dedicar molt temps i ens ho vam passar molt be fent-ho.

A mi em va agradar molt el meu personatge i crec que em va sortir molt be, tot i que hi havia molts nervis però vam disfrutar i el públic també.

7. Santi

Aquesta obra de teatre a estat molt especial ja que tots el nens de cicle superior vam treballar molt.

Penso que aquesta obra ha estat molt divertida per els pares i penso que desitgen veure una altra preparada per els alumnes