1. julia

Aquest curs ens ha arribat el caga tio a l’escola com cada any peró aquest trimestre ens ha cagat unes coses molt xules que segurament els hi ha debut agradar a tots els nens de l’escola. Que son les seguents a nosaltres ens a cagat un buf amb el nom d’escola mestral i despres uns boligrafs. He de dir que su ha currat bastant el caga tio i estic molt contenta
    ☺️☺️☺️☺️☺️???????

2. julia

Aquest curs a l’escola ens ha vingut el caga tio a l’escola i tots els nens petits estaven molt contents de les ganes que tenien que vingues, estaven ilusionats i contents no paraven de saltar. Jo quan el vaig veure també em vaig ficar bastant contenta perquè ja feia dies que l’estava esperant, he de dir que tots els nens de l’escola es van posar molt contents del regals que ens va cagar sobretot jo. ☺️☺️??????

3. ares

Quina il·lusió!!!! I quines ganes tenia de tornar a cantar a la residència!! També tenia ganes de retornar-me a veure amb els avis i avies!!!??

Tots vam estar molt contents!!???????