BON ESTIU!
Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!
Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.
Hola famílies!
Ahir dimecres 14 de juny va tenir lloc el “ENGLISH DAY” centrat en la temàtica de l’espai!
Tot l’alumnat va poder gaudir d’activitats de “arts and crafts“, “Moon phases cookies!”, and “quizzes“.
Per acabar, vam ballar tots junts!
Ens ho vam passar d’allò més bé practicant la llengua anglesa!
El divendres 2 de juny el xef Llàtzer ens va delectar amb la recepta “Crema de chocolate casera”.
Moltes gràcies!
Avui hem gaudit del fons del mar a l’Escoleta!
Hem experimentat amb elements naturals, com la sorra i les petxines, amb dues taules de llum, tot visualitzant una projecció d’animals marins.
Ha estat una experiència molt bonica!
Els infants de cicle mitjà hem fet diversos tallers.
D’una banda, hem fet de periodistes i ens hem entrevistat entre nosaltres seguint un qüestionari de la periodista Thais Villas. D’una altra banda, hem jugat amb les coordenades per parelles.
Han estat activitats molt divertides!
Bon dia famílies!
Ahir dia 1 de juny vam anar tota l’escola a Sant Llorenç de Montgai a passar un dia ple d’activitats.
Aquí teniu un recull de tot allò que vam fer!
Moltes gràcies per la sortida!
Avui dimecres dia 31 de maig ens ha visitat la FUNDACIÓ ASPROS!
A l’escola han organitzat els PATIS INCLUSIUS on hem gaudit de jocs tradicionals on ha pogut participar tot l’alumnat!
Ens han dit que tornaran a visitar-nos abans que s’acabi el curs!
Avui dimecres dia 31 de maig ens ha visitat la FUNDACIÓ ASPROS!
A l’escoleta hem tingut els ESPAIS SENSORIALS on els i les infants han experimentat amb diferents textures, objectes i sensacions!
Ens han dit que tornaran a visitar-nos abans que s’acabi el curs!
Famílies!
Avui, la Maite ha fet 2 voltes al sol!
Per mooolts anys!!!
Moltes gràcies per l’esmorzar! La coca i la xocolata boníssimes!
Hem gaudit molt fent la corona!
Que acabis de passar un bon dia!
Avui el xef Nil ens ha deleitat amb la recepta “Melón con jamón”.
Ens ha encantat!
Hola famílies!
Tal com us vam dir, aquesta és la Setmana de la Roda i tot l’alumnat de primària ha anat al Pump Track amb bicicletes i patinets!
També recordar-vos que la següent sessió al circuit serà el divendres 2 de juny.
Hola de nou,
fa pocs dies, a les tardes artístiques de plàstica, les nenes i els nenes tenien ja molt interès per l’estació de l’any que vindrà; l’estiu. Volien conèixer els animalets del mar, quins són els més grans, quins predominen, quines espècies hi ha, saber si tots es comporten de la mateixa manera… i vam proposar el següent:
– En primer lloc, vam presentar els animals que teníem de joguina per poder-los posar nom, observar les característiques i saber curiositats d’aquests/es.
– En segon lloc, vam pintar amb aquarel·les en un paper l’aigua del mar i vam intentar dibuixar aquells/es que més ens agradaven.
– Per últim, les mestres van representar a la taula d’experimentació la simulació d’un minimón del mar i la platja i vam estar jugat una bona estona.
El món marí/aquàtic és molt interessant i ens crida molt l’atenció!
Hola,
el divendres, els nens i les nenes d’Educació Infantil 3,4 i 5, a l’hora del conte, van escoltar les aventures del follet Oriol i les pedres màgiques. Després de descobrir que aquestes pedres eren tan especials, van decidir sortir pels voltants de l’escola a fer una recerca de pedres, però no pedres qualsevol… havien de ser diferents; brillants, tenir un color especial, una forma inusual, etc.
Per poder observar-les millor vam agafar lupes i pots lupa. Quina estona més divertida!
Un cop érem a l’aula, van voler pintar-les i decorar-les per fer-les encara més boniques.
Aquesta pedra a partir d’ara es convertirà en un amulet de la sort per tots i totes!!
El passat dissabte 20 de maig va tenir lloc a l’escola i l’escoleta la Jornada de Convivència amb les famílies!
Vam poder passar una bona estona junts en la qual es va arreglar, pintar i adequar el pati de l’escola i el de l’escoleta.
També l’AFA ens va obsequiar amb un bon esmorzar per recuperar forces i gaudir d’una bona estona amb les famílies.
Moltes gràcies a tothom!
Aquesta setmana durem a terme, a les classes d’Educació Física (les dues sessions setmanals), la setmana de la roda!
Gaudirem de dues sessions diferents al Pumptrack i al camp de futbol Municipal de Vilanova de la Barca.
Cada nen/a ha de dur una bicicleta o un patinet que haurà de compartir amb la resta dels companys/es de l’aula.
IMPORTANT: és obligatori l’ús del casc!
L’alumnat de CM avui ha anat a l’ajuntament a realitzar el pregó per recordar a les famílies la jornada de convivència que es realitzarà demà dia 20 de maig a les 9:00h per millorar espais de l’escola i escoleta.
Aquí teniu el pregó:
Ens veiem demà!
Moltes gràcies!
Avui la xef Itzel ens ha deleitat amb la recepta “Brochetas de fruta con Nutella“.
Ens ha encantat!
Benvolgudes famílies,
Us informem que el proper dissabte 20 de maig a partir de les 9 hores està previst la realització d’una jornada de convivència amb les famílies.
Durant aquesta jornada, de caràcter totalment voluntari, s’ha considerat la necessitat de realitzar diferents actuacions per tal de millorar l’escola i a l’escoleta:
Tornar a pintar els jocs del pati, pintar les rodes del pati, pintar la porta de la reixa, pintar el gronxador, netejar els patis i altres.
Així, totes aquelles famílies que estigueu interessades, us esperem el proper dissabte 20 de maig a les 9 hores al pati de l’escola.
També, a més a més de les actuacions previstes, l’AFA ens oferirà esmorzar a tots.
La vostra participació és molt important, entre tots i totes fem escola!
Salutacions cordials
“Què són aquestes rodones del calendari?” Així vam començar el nostre projecte sobre El planeta Terra i tot el que l’envolta.
Avui hem realitzat diferents representacions per poder comprendre com canvia la nostra percepció de la lluna segons el lloc on la veiem.
Avui, la tieta i la cosina del Genís (l’Olga i la Ivet) ens han portat una planta d’espígol!
Hem gaudit molt veient les arrels i regant-la.
També, hem fet bossetes d’olor personalitzades!
Moltes gràcies, família!