BON ESTIU!
Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!
Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.
Today CM students have learned how the craters are made on the Moon soil!
We also practise it with a simple experiment!
Try to do it at home!
_________________________________________________________
Avui els alumnes de Cicle Mitjà hem aprés com s’originen els cràters a la superfície de la Lluna!
També ho hem practicat amb un experiment molt senzill!
Intenteu fer-ho a casa!
Seguint el manifest del Rei Carnestoltes, avui hem vingut a escola disfressats de països:
“Dijous a l’escola
feliços vindreu
ja que a un país
representareu”
Seguint el manifest del Rei Carnestoltes, avui hem vingut a escola amb el calçat desaparellat.
“El calçat d’aquest dimecres serà desaparellat,
un mitjó de cada manera i au!
A caminar desmanegat!”
Avui els alumnes de l’escola també hem anat a Lleida a l’Animac i a al parc de La Mitjana.
Ens ho hem passat molt bé!
Seguint el manifest del Rei Carnestoltes, avui hem vingut a escola amb pijama
“El dimarts podràs dormir
5 minuts més! Ja que no t’hauràs de vestir
i en pijama a l’escola
hauràs de venir”
Ja ha arribat el Rei Carnestoltes!!!
Com cada any ja ha dictat les seves consignes que s’hauran de dur a terme al llarg de la setmana vinent, del dimarts 21 de febrer fins el divendres 24 de febrer.
Us adjuntem el cartell, elaborat pels nens i nenes de CS, amb les CONSIGNES!
BONA SETMANA DE CARNAVAL!!
Avui tots els nens i nenes de la ZER Argelaga hem dut a terme una sortida a Agramunt.
Hem realitzat les diferents activitats:
Finalment, hem dinat a la vora del riu i hem passat una gran estona amb tots els nostres companys/es de la ZER.
Avui els nens i nenes de l’escola hem fet una petita mostra al carrer dels experiments que hem estat realitzant durant la V Setmana de la Ciència a l’escola.
Ens ha agradat molt poder mostrar a les famílies i obrir al poble alguns dels experiments treballats.
Moltes gràcies per venir!
Ens ho hem passat d’allò més bé i esperem repetir-ho l’any vinent!
Avui ha estat el torn dels nens i nenes de l’Escoleta!
Els alumnes de Cicle Superior han visitat l’Escoleta i ens han presentat diferents experiments!
Ens ha agradat molt!
En el marc de la V Setmana de la Ciència que estem duent a terme a l’escola, avui dijous 16 de febrer, tots els cursos, realitzarem l’activitat “Ciència al Carrer” oberta a les famílies.
D’aquesta manera, us esperem a partir de les 15:45 hores, al carrer de davant de l’escola, per veure una mostra de les experiències que hem dut a terme els diferents cursos, d’EI3 fins a 6è.
Us hi esperem!
Avui dia 15 de febrer els nens i nenes de Cicle Inicial ens han ensenyat 4 experiments molt bonics.
I aquest és el tercer dia de la SETMANA DE LA CIÈNCIA!!!
Escrit per Joana
Aquests dies, a l’Escoleta, estem treballant “M’agrada” / “No m’agrada” i estem aprenent a ser valents i valentes!
Tenim el nostre escut!
Aquí teniu el recull dels nostres moments de feinetes.
Esperem que us agradin!
Avui, segon dia 2 de la Setmana de la Ciència els nens de Educació Infantil, Cicle Inicial i Cicle Superior hem anat a veure els experiments elaborats per cicle mitjà.
Han fet 4 experiments
Tots els experiments de Cicle Mitjà han set molt divertits i molt interessants.
I aquest és el petit resum de el segon dia de la setmana de la ciència.
Text escrit pel Pau
Dilluns dia 13 de febrer tot l’alumnat de cicle mitjà vam anar a l’ajuntament a fer el pregó!
El motiu era presentar la “V SETMANA DE LA CIÈNCIA” al poble.
Estrenem diferents jocs al patí!
Un dels punts acordats durant l’assemblea de delegats va ser una organització diferent i nova dels patis escolars i poder tenir nous materials amb els quals jugar.
Us adjuntem diferents fotografies amb els nous jocs!
Avui hem estrenat… joc de la petanca, anelles de punteria i discs voladors!
A l’oficina del cicle inicial l’activitat no para: Informes, documents i molta feina…
Avui els nens nenes de cicle Superior de l’escola Mestral han realitzat experiments. A cada aula s’han elaborat diferents experiments, en els quals els nens i nenes de l’escola ha pogut gaudir d’una estona científica.
Tots els nens i nenes de l’escola han gaudit molt!
Text escrit per l'Ares Mas
Amb motiu del dia de la dona científica, durant la setmana del 13 al 16 de febrer durem a terme la V Setmana de la Ciència a l’escola.
L’objectiu principal d’aquesta iniciativa no és altre que despertar i potenciar l’interès i la curiositat dels nostres alumnes vers la Ciència.
Per la qual cosa, a nivell d’aula, treballarem diferents científics que han destacat amb les seves investigacions en el camp de la ciència.
I també, els nens i les nenes de les diferents aules realitzaran diferents experiments científics i els presentaran als seus companys/es i també a vosaltres, les famílies. D’aquesta manera, la programació serà la següent.
Ens fa molta il·lusió poder ensenyar, el dijous 16 de febrer, un recull dels diferents experiments treballats durant la V Setmana de la Ciència. Per la qual cosa, a partir de les 15:45 hores durem a terme una petita mostra, oberta a les famílies. Aquesta es realitzarà al carrer de davant de l’escola. Us hi esperem!
Finalment us adjuntem el cartell que han elaborat els alumnes de sisè.
El 30 de gener va ser el DENIP (dia escolar de la no-violència i la Pau).
Tot l’alumnat de l’escola ho vam treballar mitjançant el conte “El club dels Valents”.
També amb activitats com m’agrada i no m’agrada sobre situacions quotidianes en la nostra escola.
Finalment, es va posar en comú a la passada assemblea de delegats!
*Creiem que la convivència és molt important per al bon funcionament de la societat*
Tanquem el projecte de la família a l’aula d’EI 4 i EI5!
Voleu veure algunes imatges i vídeos?