A LA RECERCA DE PEDRES MÀGIQUES!

Hola,
el divendres, els nens i les nenes d’Educació Infantil 3,4 i 5, a l’hora del conte, van escoltar les aventures del follet Oriol i les pedres màgiques. Després de descobrir que aquestes pedres eren tan especials, van decidir sortir pels voltants de l’escola a fer una recerca de pedres, però no pedres qualsevol… havien de ser diferents; brillants, tenir un color especial, una forma inusual, etc.
Per poder observar-les millor vam agafar lupes i pots lupa. Quina estona més divertida!
Un cop érem a l’aula, van voler pintar-les i decorar-les per fer-les encara més boniques.
Aquesta pedra a partir d’ara es convertirà en un amulet de la sort per tots i totes!!