BON ESTIU!
Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!
Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.
Famílies!
Avui, ha vingut a l’Escoleta la Mònica, la mare del Nolan, a fer el “Protagonista”!
Ens ha explicat el conte de “L’aneguet lleig”, i ens ha deixat altres contes de sons d’animals i moltes titelles de dit!
Moltes gràcies, família!!!
Bon dia, famílies!
Hem tornat amb força a l’Escoleta, celebrant les tres voltes al Sol del Nolan!
Per molts anys!
Gràcies per l’esmorzar i per haver compartit el teu dia amb nosaltres!!!
Avui presentem el PROGRAMA 7 de la Ràdio Mestral.
En el programa d’avui els locutors són la Júlia, l’Hugo i el Sebastià tots tres alumnes de sisè.
Esperem que us agradi!
Hola famílies!
Aquest últim dia del segon trimestre tot l’alumnat hem anat d’excursió al riu.
També els alumnes d’EI han fet la cacera d’ous de xocolata i els han compartit entre tots els alumnes de l’escola!
Ens ha agradat molt aquest dia!
Ens retrobem el dia 11 d’abril!
Dimarts dia 28 de març tot CS hem realitzat una jornada esportiva a Balaguer amb altres escoles.
Ens ho hem passat molt bé practicant esport junts!
Aquí teniu una petita mostra!
Us mostrem les fotografies del tercer dia de colònies a “La Carral”.
Ens ho estem passant molt bé!
Us mostrem les fotografies del segon dia de colònies a “La Carral”.
Ens ho estem passant molt bé!
Us mostrem les fotografies del primer dia de colònies a “La Carral”.
Ens ho estem passant molt bé!
Famílies!
Aquesta setmana ha arribat la primavera a l’Escoleta i ho hem celebrat fent flors de colors.
També hem decorat el nostre arbre de les estacions.
Ah!!! I vam rebre la visita d’un personatge molt conegut!!! 
Durant aquesta setmana ja hem començat a jugar a tennis taula al pati de l’escola!
Ens agrada molt poder disposar d’aquest element a proposta de l’assemblea de delegats!
Moltes gràcies a tothom que ho ha fet possible!
Bona tarda famílies!
Ens fa molta il·lusió compartir amb vosaltres el vídeo on participa tot l’alumnat de l’escola amb tota la informació necessària per a les colònies a LA CARRAL!
Famílies!
Avui ha vingut a l’Escoleta la Núria, la mare del Patrick, a fer el “Protagonista”.
Ens ha explicat un conte musical, acompanyat d’instruments.
Ens ho hem passat pipa!
Aquí teniu els nostres millors moments!
Ahir dimecres 8 de març tot l’alumnat de l’escola MESTRAL vam celebrar el dia de la DONA TREBALLADORA!
Cada grup va realitzar diferents activitats per conscienciar sobre la igualtat entre ambdós gèneres.
Us deixem amb una petita mostra!
Per molts anys, Lía!!!
Avui celebrem la teva segona volta al sol.
Moltes gràcies per compartir amb nosaltres el teu aniversari!
T’hem regalat una corona preciosa.
I moltes gràcies per l’esmorzar!
El Mathias ha estat el protagonista del projecte Vincles, ens ha portat fotografies dels seus 3 anys de vida.
Dijous a la tarda va venir la seva mare i ens va portar la mascota que tenen a casa, un conill molt bonic!
El vam acariciar, observar les seves parts… i per últim vam pintar un conill ben eixerit!
Gràcies família!
Avui, a l’Escoleta, hem fet joc espontani amb peces creatives.
Hem gaudit molt experimentant amb peces de fusta de diferents formes i colors.
Aquí us deixem les nostres creacions!
TORNA LA RÀDIO MESTRAL!
Estem molt contents de presentar el PROGRAMA 6 de la Ràdio Mestral, la ràdio de la nostra escola.
La ràdio és un mitjà de comunicació d’un gran valor educatiu. Promou la comunicació, facilita la lectura i la comprensió dels textos i agilitza les tasques de redacció dels alumnes… El treball radiofònic és estimulant i motivador per les activitats escolars.
D’aquesta manera, amb el projecte de la radio escolar pretenem:
Els nens i nenes de CS gravarem un programa mensual tot explicant diferents aspectes relacionats amb la nostra escola.
Els locutors del programa 6 són: la Cristina, el David i el Pau.
Esperem que us agradi!
Seguint el manifest del Rei Carnestoltes, avui hem vingut a escola amb disfressa lliure:
“Divendres disfressa lliure portaràs
i amb tota l’escola et divertiràs!”
A la tarda hem fet una festa a la pista i ens ho hem passat molt bé!
Visca Carnaval!
L’alumnat de l’escola hem estat preparant les coreografies per aquesta tarda!
Ens ho hem passat molt bé!