JORNADA DE CONVIVÈNCIA AMB LES FAMÍLIES

Benvolgudes famílies,

Us informem que el proper dissabte 20 de maig a partir de les 9 hores està previst la realització d’una jornada de convivència amb les famílies.

Durant aquesta jornada, de caràcter totalment voluntari, s’ha considerat la necessitat de realitzar diferents actuacions per tal de millorar l’escola i a l’escoleta:

Tornar a pintar els jocs del pati, pintar les rodes del pati, pintar la porta de la reixa, pintar el gronxador, netejar els patis i altres.

Així, totes aquelles famílies que estigueu interessades, us esperem el proper dissabte 20 de maig a les 9 hores al pati de l’escola.

També, a més a més de les actuacions previstes, l’AFA ens oferirà esmorzar a tots.

La vostra participació és molt important, entre tots i totes fem escola!

Salutacions cordials