BON ESTIU!
Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!
Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.
In our ZER Argelaga we started a new subject called WORKSHOPS, where pupils will be able to practise English oral skills.
These workshops consist on working on different topics in small groups and at the end of each topic they will do a presentation using the vocabulary and structures learnt.
The topics chosen by the teachers are different and very motivating such as board games, kitchen, theatre…
They are enjoying them and learning a lot!
Els infants de cicle mitjà ahir vam iniciar les sessions de robòtica que farem cada dilluns a la tarda durant aquest curs.
Hem descobert les Tale Bots i hem practicat les coordenades als taulells.
Ens ha encantat!
El dijous 19 de setembre vam començar l’apadrinament lector a l’escola.
L’apadrinament lector consisteix en el fet que els i les alumnes de Cicle Superior ajuden a llegir als/les alumnes de Cicle Inicial.
D’aquesta manera cada alumne/a de Cicle Superior és el/la padrí/na d’un alumne/a de Cicle Inicial que és els seus fillol.
Esperem que aquesta activitat permeti afavorir el procés de l’aprenentatge de la lectura.
Ens agrada molt!
Ja ha començat l’escola i amb aquest article us volem ensenyar algunes de les activitats que hem fet els i les alumnes d’educació Infantil.

Estimades famílies, nenes i nens…
Ja ho tenim tot preparant per a poder engegar les classes el proper dilluns 9 de setembre.
A la web del centre disposeu del Document Organitzatiu d’aquest curs 2024-2025.
L’equip de mestres de l’escola us volem transmetre un missatge d’il·lusió pel curs que estem a punt de començar.
Ens veiem el dilluns 9 de setembre!
Avui hem acomiadat el curs tot realitzant jocs d’aigua al pati.
Ens ho hem passat molt bé!
Avui hem tancat una activitat que ens agrada molt, “L’Apadrinament lector”.
Els alumnes de Cicle Superior acompanyen als de Cicle Inicial en el procés de la lectura.
Els nens i nenes de I5 hem anat a la zona del tanatori a plantar un arbre amb el Ricard i l’alcalde Albert.
Hem ajudat en tot el que hem pogut!
Hem celebrat els aniversaris dels nens i nenes que fan anys a l’estiu. Entre tots hem preparat crepes de xocolata i pernil dolç amb formatge.
Ens ha encantat preparar la massa i menjar-nos-les! Estàven boníssimes!!!
Gràcies famílies per portar els ingredients i moltes felicitats al Genís, la Freya, la Lilith i el Jan!!
El passat dijous 13 de juny, es va dur a terme l’acte d’acomiadament dels i les alumnes de sisè curs.
Després de nou anys a l’escola ha arribat el moment de començar una nova etapa, és temps per valorar el bon camí que heu fet plegats i la motxilla plena de vivències, de descobertes, de participació, d’opinions, d’aprenentatges que us emporteu de la vostra estada a l’escola Mestral, la vostra estimada escola que sempre recordareu i que sempre us tindrà les portes obertes.
De cara al futur us desitgem molta i molta sort. L’escola Mestral sempre serà la vostra escola.
RECULL FOTOGRAFIES DE LES ORLES:
| ED. INFANTIL | CICLE INICIAL |
| CICLE MITJÀ | CICLE SUPERIOR |
Passats 25 dies, no ha nascut cap pollet més. Hem decidit obrir els ous per veure què ha passat.
Ajudant-nos de la taula d’imatges de creixement, hem pogut deduïr que es van quedar al dia 6, 7 o 8 de creixement.
Per sort, va néixer un pollet, que va creixent dia a dia!!
Aquets matí ha nascut el pollet, estem molt emocionats i emocionades!!
De moment és el primer naixement dels 9 ous que hem incubat. Aquest cap de setmana s’emportarà el pollet la família de la Freya per cuidar-lo.
El dilluns ens retrobarem, gràcies família!!
El divendres 31 de maig vam anar tota l’escola a Sant Llorenç de Montgai a passar un dia ple d’activitats i estones de joc.
Aquí teniu un recull de tot el que vam fer!