BON ESTIU!
Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!
Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.
Després d’uns dies de vacances, avui hem tornat a l’escola. En arribar, tots i totes hem tingut una grata sorpresa, el passadís estava ple de regals!
També, durant la tarda hem realitzat l’activitat “Tarda de la joguina” en la qual els infants han pogut portar una joguina de casa i compartir-la amb els seus companys i companyes!
Tots/es teníem moltes ganes de veure’ns i ens ho hem passat d’allò més bé!
Avui últim dia abans de començar les vacances, tot l’alumnat hem fet cagar el tió a l’escola, abans hem preparat uns escrits i els hem portat a la bústia de davant de l’Ajuntament.
Moltes gràcies!
Amb aquest article us compartim les fotos de l’Aprenc del 1r trimestre i també de plàstica.
Ahir els nens i nenes de l’escola, a partir de Cicle Mitjà, vam anar a cantar a la Residència Sant Roc a cantar Nadales i així poder compartir amb els més grans un moment molt emotiu.
Ens ho vam passar molt bé i ens agrada molt poder compartir amb els padrins/es del poble aquests moments.
Esperem que passin unes molt Bones Festes!
Per acabar el projecte Vincles, hem rebut la visita de la mare del Dominic.
Ens han explicat la seva capsa de vida, després ens han preparat un petit arbret de nadal, que hem acabat decorant amb boletes de colors.
Moltes gràcies família!
Famílies!
Tal com ja sabeu, el divendres 13 de desembre l’escola Mestral va celebrar la festa de l’hivern al Poliesportiu municipal.
Els i les alumnes de cicle superior van representar “Matilda” amb l’ajuda de tots els cursos i les seves actuacions.
*En breu inclourem enllaç del vídeo de tota l’obra i més fotografies!*
Els nens i nenes de CS han elaborat un vídeo promocional de l’obra “Matilda” que s’estrenarà demà a les 15:30 hores al poliesportiu del poble.
Avui els infants de cicle mitjà hem anat a l’ajuntament a fer el pregó de la obra de Matilda.
Ens ha agradat molt l’activitat!
Avui hem tingut una gran sorpresa!
Ha arribat una carta a l’escola del tió, ens ha dit que s’havia perdut i que estava gelat de fred i molt afamat.
Així que hem sortit al pati a buscar-lo i l’hem trobat! Quina il·lusió!
Ara a donar-li menjar perquè es prepari per cagar molt!
Dentro de la actividad “Te enseño un juego” Freya nos ha enseñado el juego Exid Kiss.
Nos ha encantado!
El passat dijous els alumnes de l’escola Mestral vam rebre visita de la Laia i la Rosa, membres de “La Plataforma Animalista de les Terres de Lleida”.
Ens van transmetre informació molt interessant i entenedora sobre la cura dels animals domèstics i finalment, també vam visitar el recinte habilitat al nostre poble per als gats i gossos sense amo.
Ens va agradar molt!
Avui ha vingut la mare del Patrick a explicar-nos la capsa de vida. Han portat objectes de quan el Patrick era petit, cotxe, fotografies,… i dos dels seus contes preferits.
Després tots junts hem fet un gran mural amb gomets, com el conte del punt!
Moltes gràcies família!!!
El passat dimecres ens va visitar la família de la Lía.
Ens van explicar la seva capsa de vida i ens van portar unes màscares d’animalets per pintar i decorar xulíssimes!!
Moltes gràcies família!!
El divendres van venir la mare de l’Aissatou i de la Ferima a compartir amb nosaltres la capsa de vida.
Ens van ensenyar com fan trenetes als cabells i fins i tot… ens van fer!!
També vam ballar música popular de Costa de Marfil i de Guinea.
Moltes gràcies famílies!!
Ahir, els nens i nenes d’I4 i I5, dins el projecte “Cuinem en família”, vam rebre la família de la Dana. Vam cuinar torrades franceses i també unes broquetes de fruita molt originals. Estava tot boníssim!
El passat dimecres, els infants d’infantil vam sortir prop del riu a buscar pinyes.
Les necessitem per fer una manualitat que ben aviat descobrireu…
Ahir va venir la família de la Mireia a explicar la seva capsa de vida.
També ens van preparar una activitat molt divertida: vam fer pasta de sal!
Moltes gràcies família!!
Al llarg d’aquesta setmana hem dut a terme la VII Setmana de les Arts a l’escola. Durant aquella setmana, els nens i nenes de l’escola han set partícips d’activitats en les quals la música i altres expressions artístiques han estat les grans protagonistes.
Gran part d’aquesta setmana l’hem dedicat a treballar l’obra de Leandre Cristófol elaborant diferents produccions artístiques inspirades en aquest autor.