BON ESTIU!
Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!
Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.
Després de comprar el planter, durant aquesta setmana els nens i nenes de l’escola hem estat plantant a l’hort.
Avui, els nens i nenes d’I4 i I5, dins el projecte “Cuinem en família”, hem rebut la família de la Gala.
Tots i totes hem fet creps, seguint la recepta que ens han portat. Hem afegit els ingredients, hem utilitzat la batedora i finalment les hem cuit en una crepera, decorant-les al gust de cadascú. Ens les hem menjat per esmorzar. Ens han encantat!
Moltes gràcies família!
El divendres els infants d’I3 vam anar a buscar planter a la parada del Jarana que com sempre ens ha tractat d’allò més bé.
Ara, l’haurem de plantar a l’hort de l’escola!
Dentro de la actividad “Te enseño un juego de mesa” Juan José nos ha explicado como jugar al juego de mesa: Bingo y dominó.
Nos ha gustado mucho!
El dimecres 23 d’octubre van venir els nois i noies d’ASPROS a fer la primera sessió dels patis actius.
En aquesta ocasió vam poder jugar als següents jocs: tir amb arc, hulla hop, rutlla i ferradures.
Ens ho vam passar molt bé!
Per tal de dona la benvinguda a la tardor, els alumnes de l’escola hem realitzat el ja tradicional passeig de tardor per la llera del riu.
Ens ha agradat molt poder contemplar els colors de la tardor!
Els nens i nenes d’educació infantil hem anat a veure els gegants de l’Ajuntament, en Bru i la Llum. Hem pogut observar de ben a prop la seva alçada, la seva vestimenta i on es posen les persones que els porten a ballar.
Avui hem rebut la visita de la Neus, la mare de la Maite.
A la Maite des de ben petita li han apassionat els gegants i els capgrossos. La Neus ens ha portat un capgròs d’una índia, i n’hem fet un de paper.
Ens ho hem passat genial, moltes gràcies família!!
Ahir dimarts, els nens i nenes d’I4 i I5, dins el projecte “Cuinem en família”, vam rebre a la família del Leo.
Tots i totes vam cuinar pizza i vam tenir l’oportunitat de barrejar els ingredients, amassar, decorar i vam portar a coure-les al forn del poble. Ens les vam menjar per esmorzar i també per berenar.
Boníssima! Moltes gràcies família!
Els alumnes de Cicle Superior hem començat a treballar la terra de l’hort.
Esperem poder-hi plantar ben aviat!
Dentro de la actividad “Te enseño un juego de mesa” Selma nos ha explicado cómo jugar al juego de mesa: Block and Block.
Nos ha encantado, Selma!
El divendres, els nens i nenes d’I4 i I5, dins el projecte “Cuinem en família”, vam rebre a la família del Guerau.
Tots i totes vam cuinar “tortitas” (coquetes).
Ens van encantar! Moltes gràcies família!
Dins del projecte “Vincles” hem rebut la visita de la família del Genís.
L’Anna, la seva mare, ens ha explicat la capsa de vida, juntament amb el Genís. Ens han contat 2 contes i hem estat jugant amb globus.
Ens ho hem passat molt bé, moltes gràcies família!!
El passat dimecres, els nens i nenes d’I4 i I5, dins el projecte “Cuinem en família”, vam rebre a la família de la Gala.
Tots i totes vam cuinar coca de poma, crema i xocolata.
Boníssima! Moltes gràcies família!
El divendres 4 d’octubre els nens i nenes d’I4 i I5 vam iniciar el projecte “Cuinem en família” i vam rebre al pare de l’Ïu.
Tots i totes vam cuinar coulants de xocolata. Boníssims!
Moltes gràcies família!
Els nens i nenes d’I4 i I5 vam fer una amanida per esmorzar.
La Dana va portar una tomata, un cogombre i una mongeta de l’hort del seu padrí. Vam tenir l’oportunitat d’observar, olorar, tocar…
I finalment les vam tallar i tastar fent una amanida entre tots i totes.
Boníssima! Moltes gràcies Dana!
Aquest primer trimestre els infants d’Educació Infantil poden gaudir de: