BON ESTIU!

Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!

Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.

CUINEM EN FAMÍLIA: GALA A.

Avui, els nens i nenes d’I4 i I5, dins el projecte “Cuinem en família”, hem rebut la família de la Gala.

Tots i totes hem fet creps, seguint la recepta que ens han portat. Hem afegit els ingredients, hem utilitzat la batedora i finalment les hem cuit en una crepera, decorant-les al gust de cadascú. Ens les hem menjat per esmorzar. Ens han encantat!

Moltes gràcies família!

CUINEM EN FAMÍLIA: LEO

Ahir dimarts, els nens i nenes d’I4 i I5, dins el projecte “Cuinem en família”, vam rebre a la família del Leo.

Tots i totes vam cuinar pizza i vam tenir l’oportunitat de barrejar els ingredients, amassar, decorar i vam portar a coure-les al forn del poble. Ens les vam menjar per esmorzar i també per berenar.

Boníssima! Moltes gràcies família!

 

VINCLES I3

Dins del projecte “Vincles” hem rebut la visita de la família del Genís.

L’Anna, la seva mare, ens ha explicat la capsa de vida, juntament amb el Genís. Ens han contat 2 contes i hem estat jugant amb globus.

Ens ho hem passat molt bé, moltes gràcies família!!

 

ASSEMBLEA DE PRIMÀRIA

Ahir tot l’alumnat d’educació Primària es va reunir per tal d’arribar a un consens sobre l’organització dels jocs, espais i materials del pati.

Esperem que aquestes assemblees ajudin a afavorir que el clima de les estones de lleure sigui millor.

FEM UNA AMANIDA!

Els nens i nenes d’I4 i I5 vam fer una amanida per esmorzar.

La Dana va portar una tomata, un cogombre i una mongeta de l’hort del seu padrí. Vam tenir l’oportunitat d’observar, olorar, tocar…

I finalment les vam tallar i tastar fent una amanida entre tots i totes.

Boníssima! Moltes gràcies Dana!