BON ESTIU!
Tota la comunitat educativa de l’Escola Mestral us desitja un molt BON ESTIU!
Ens retrobem el dimarts 8 de setembre de 2026.
Avui tots els infants de l’escola hem visitat el Museu Morera de Lleida per veure l’obra de Leandre Cristòfol treballada durant aquests mesos a l’escola.
Ens ha agradat molt!
Ahir dimecres 20 de novembre van tornar a venir els nois i noies d’ASPROS a fer la segona sessió dels patis actius.
En aquesta ocasió vam poder jugar als següents jocs: tir amb arc, goma, petanca i arranca cues.
Ens ho vam passar molt bé!
Ahir, en el marc de les activitats plantejades per a la VII Setmana de les Arts, els infants de CM i CS vam anar a Lleida a escoltar l’audició Sax&Jazz que es realitzava a l’Auditori “Enric Granados” i forma part de les activitats plantejades dins del Festival Jazz Tardor.
També vam visitar les adoberies.
Ens va agradar molt!
El divendres, els nens i nenes d’I4 i I5, dins el projecte “Cuinem en família”, vam rebre la família de l’Abril. Tots i totes vam fer la recepta de magdalenes de xocolata.
Ens van encantar!
El dimarts, els nens i nenes d’I4 i I5, dins el projecte “Cuinem en família”, vam rebre la família de la Valentina. Tots i totes vam elaborar “tortitas”.
La Valentina i els seus pares ens van explicar que ells en diuen “panqueques”. Boníssimes!
Moltes gràcies família!
El passat dimarts 12 de novembre els alumnes de Cicle Inicial i Cicle Mitjà de la ZER vam anar a la Granadella per aprendre de primera mà el procés d’elaboració de l’oli.
Ens va agradar molt i ens ho vam passar molt bé!
Dentro de la actividad “Té enseño un juego de mesa” Lilith nos ha explicado como jugar al juego de mesa Quién és quién.
Nos ha encantado, Lilith!
El divendres, els nens i nenes d’I4 i I5, dins el projecte “Cuinem en família”, vam rebre la família de la Morgan. Tots i totes vam elaborar una original recepta, uns bolets de barrufets. Ens van encantar!
Moltes gràcies família!
Ahir els nens i nenes d’I4 i I5, dins el projecte “Cuinem en família”, vam rebre la família de la Ivet.
Tots i totes vam barrejar els ingredients per fer unes galetes de xocolata boníssimes, que després vam portar a coure al forn.
Boníssimes!
Moltes gràcies família!
Ahir van venir el pare i la mare del Marc a compartir la capsa de vida a l’aula.
Ens van explicar amb imatges i objectes allò que més li agrada al Marc. Al Marc li agraden molt els globus, però no els sap inflar. Així que els seus pares ens van preparar un experiment per inflar un globus sense bufar!
El vam fer tots i ens va sorprendre molt. Moltes gràcies família per venir!
El dilluns ens va visitar l’Íngrid, la mare de l’Arnau i la Núria.
Van explicar la seva capsa de vida, partint del vincle que els uneix com a germans bessons. A la Núria li encanta preparar-se “bolsos”, a l’Arnau tocar la trompeta i els cotxes. A un la música i les cançons i a l’altre els contes.
Així que l’Íngrid ens va explicar el conte de l’abraçada i va cantar-nos la cançó de la tortuga.
Ens ho hem passat molt bé, moltes gràcies família!!
Avui, els nens i nenes d’I4 i I5, dins el projecte “Cuinem en família”, hem rebut la família del Nolan. Tots i totes hem descobert els ingredients que porta la coca de poma, panses i xocolata, seguint la recepta que ens han portat.
Hem pesat els ingredients, hem utilitzat la batedora elèctrica i hem pogut menjar una coca boníssima per esmorzar.
Moltes gràcies família!
Durant la tarda del dimecres 30, donat que estava plovent, tota l’escola vam fer un berenar de tardor a les aules. Tot estava boníssim!
Finalment, els i les alumnes de sisè vam dur a terme la venta del “Mercat de tardor”.
Moltes gràcies famílies!
El proper dimecres 30 d’octubre a partir de les 16 hores de la tarda, es realitzarà el ja tradicional “Mercat de tardor”
La venta anirà a càrrec dels alumnes de Cicle Superior i es realitzarà al pati de l’escola a partir de les 16 hores i el preu serà de 2€.
La recaptació es destinarà a la subvenció de la sortida de final de curs que es realitzarà al juny.
A continuació us mostrem les fotografies de la seva elaboració, ens ha agradat molt!
Aquest matí, els i les alumnes de CI hem anat a fer un pregó a l’Ajuntament per tal d’anunciar el “Mercat de Tardor” que es realitzarà al pati de l’escola el proper dimecres 30 d’octubre a les 16 hores.
Ens ha agradat molt!
Ahir tots els i les alumnes de l’escola vam elaborar panellets de diferents gustos: coco, atmella, xocolata, codonyat, pinyons…
Una vegada han reposat, aquest matí els hem portat a coure al forn de la Sònia i l’Adrià, moltes gràcies!!!
Mireu quina bona pinta!
El divendres 25 d’octubre, els alumnes de la ZER Argelaga vam realitzar la Trobada de ZER a Torrelameu.
Ha estat una bona ocasió per fomentar la convivència entre els nens i nenes de les escoles Mestral i de Torrelameu.
Ens ho hem passat molt bé!