LLeure. Menjador. Centre d’interés i activitats curs 2017-2018

Hola famílies!!!!

Els monitors/es ja estem treballant per posar el menjador ben bonic. Com cada any els diferents grups treballarem els hàbits del menjador mitjançant un fil conductor. Com ja sabeu, és la nostra eina per fer l’ espai del migdia un lloc divertit. Enguany el menjador es convertirà en una cuina en la que passaran moltes coses !!!!

Aquest any el més petits  hauran d’ajudar a Remi a trobar els seus estris de cuina… Els ha perdut!!! i ha vingut a la nostra escola perquè així els nostres nens/es l´ajudaran a recuperar-los. Com? mitjançant el treball dels hàbits relacionats amb el menjador i l’alimentació.

El grup de primer treballarà un Centre d’Interès diferent ja que, per motius organitzatius, es troben ubicats en una altra sala que es transformarà en un joc de caselles on avançaran si aconsegueixen superar els reptes mitjançant l’assoliment d’objectius i hàbits. L’ambientació constarà de cinc castells que representen els hàbits a treballar duran el curs. Hi haurà un personatge que, setmanalment,  farà la valoració per tal d’anar avançant caselles.

El grup de segon també enfocarà el seu Centre d’Interès en forma d’un  joc de taulell, que estarà pintat a la cornisa del menjador amb imatges representatives dels diferents hàbits que treballem. Els divendres llençaran el dau si durant la setmana s’han treballat correctament l’hàbit de la casella.

Tanmateix els grups de grans de l’ escola (cicle mitjà i superior) treballaran els hàbits i objectius mitjançant diverses dinàmiques proposades per els monitors i basades en el reforç positiu i la recompensa.

Quadre d’activitats 2017-2018