INFANTIL. Els petits i les petites de l’escola ja tenen el nom de les classes.

Benvolgudes famílies,

Ja tenim aquí als nens i les nenes més petits de l’escola i ja saben quina classe és la seva. I sabeu què? Cada classe ja té el seu nom.

Estan els rucs, els conills i les conilletes, els tritons i les sirenes, les bruixes i els bruixots, els veterinaris i les veterinàries i els metges i les metgesses.

Comencem una nova aventura on els vostres fills i filles seran els protagonistes en tot moment. Aprendran, riuran, es relacionaran i treballaran, però sobretot sobretot, sempre buscarem la seva felicitat.

Els primers anys a l’escola són únics i irrepetibles. Gaudiu amb els vostres fills i filles!!!