El passat dijous els infants d’I4 van anar a visitar la Fundació Miró. Aquesta sortida els ha permès il·lustrar el projecte que estem treballant a l’aula: Joan Miró.
L’objectiu era descobrir, entendre i vivenciar les obres de l’artista en l’entorn on es troben habitualment: la Fundació Miró. També hem pogut entendre i agafar consciència de com és un museu i perquè els necessitem. Saber estar i moure’ns en aquest espai. Observar per interpretar les obres d’art. Copsar la distribució d’espais i les diferents disciplines en què va crear l’artista.
D’altra banda, aquesta sortida també ens ha permès agafar idees per a la presentació d’aquest projecte a les famílies i altres companys de l’escola. És així com, molt aviat, compartirem amb la comunitat tot el procés d’aprenentatge d’aquest projecte.
Us deixem un petit recull fotogràfic de la sortida.



