I4. Propostes de febrer i març

Els nens i nenes d’I4 hem estat molt engrescats i enfeinats les darreres setmanes amb el Carnaval i el projecte de Joan Miró. Moltes de les propostes treballades tenen a veure amb aquestes temàtiques que ens han permès continuar avançant en els aprenentatges d’una manera lúdica.

En la lectoescriptura hem continuat descobrint lletres, fent un treball més acurat de consciència fonològica així com de discriminació visual per identificar lletres i psicomotricitat fina- grafisme per poder-les escriure bé, amb la direccionalitat correcta. D’altra banda, anem ampliant vocabulari a través de les diferents temàtiques. El fet de conèixer més paraules ens ajuda a comunicar-nos i expressar-nos cada vegada millor. Les ruletes, flash cards i referents que es mostren a l’aula tenen aquesta funció.
En el llenguatge matemàtic hem introduït el número 5 millorant la grafia i la relació quantitat-grafia. D’altra banda, els jocs de seriar i classificar es van complicant.

En el Llenguatge visual i plàstic Miró ha estat una l’excusa per fer grans produccions artístiques treballant la línia, la taca, els colors i tècniques més depurades. Així com poder plasmar i expressar a través de les seves creacions artístiques en 2 i 3 dimensions. En pla (pintures) i en volum (escultures).

En el joc simbòlic, el carnaval ens ha permès provar diferents maquillatges i disfresses per explorar els nostres gustos i anar formant i experimentant al voltant de la nostra pròpia imatge.

Com sempre, el fet de compartir aquestes vivències i experiències amb els nostres companys i companyes ens enriqueix i ens ajuda a tenir una imatge positiva a l’hora que milloren les relacions trobant el nostre lloc dins del grup.

Aquí us deixen un petit recull fotogràfic.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>