Cooperativa GRECIRECI

Hola! Som les i els alumnes de 5èA de l’Escola Martinet i ens agradaria explicar-vos el nostre projecte.

Hem creat una COOPERATIVA, ens diem GRECIRECI.

Una cooperativa és una empresa on tothom som sòcies i socis, i ningú està per sobre de ningú. Estem fent uns productes que després vendrem. Els productes els hem escollit votant en assemblea, i son els següents:

• PORTA LLAPIS GRAN
  • JOC DE PEDRES
  • CLAUERS DE FUSTA I FIL
  • SALS DE BANY
  • POTS AMB MISSATGES
  • IMANTS DE ‘’FUNNY GUMMY’’

Els preus de cada producte han estat decidits tenint en compte la qualitat, els materials i el temps invertit en fer-los.

La venda es farà el DIMARTS 1 DE JUNY DE 2021 DE 16:30h A 17:30h.

Ho farem al PORXO DE L’ESCOLA MARTINET, DAVANT DE LA BIBLIOTECA. Aquesta venda és una VENDA BENÈFICA ja que amb els calers que guanyem, un 55% serà destinat a la fundació catalana de ELA.

La fundació es diu fundació MIQUEL VALLS. ELA vol dir Esclerosi  Lateral  Amniotròfica. L’ELA és una malaltia neurològica, o sigui que t’afecta a les neurones. Això fa que les neurones no enviïn senyals als músculs i llavors et vas paralitzant poc a poc.

Us animem a participar al nostre projecte venint a veure’ns l’1 de Juny de 2021 i col·laborant a combatre l’ELA!

COOPERATIVA GRECIRECI