CI. Música del 1r Trimestre.

Hola famílies!

L’alumnat de cicle inicial va començar el curs acomiadant-se de l’estiu amb una sèrie d’activitats relacionades amb aquesta estació de l’any que tant ens agrada: vam comprovar que podem fer sons amb elements que trobem a la platja, vam posar moviment a la música de Debussy, Le Mer tot representant el mar i els seus elements,  vam ballar al ritme d’en Jordi Tonnieti i els seus peixos de colors,  vam conèixer l’ocean drum i vam treballar el concepte de pulsació tot caminant amb el grup Manel i la seva cançó El Mar. Per acabar escoltant Un dia de platja tot relaxant-nos ben estirats i estirades  escoltant el so del mar.

Va arribar la tardor i amb ella la festa de la castanyada, per la que vam haver de preparar unes danses pel dia de la festa. La tardor de Vivaldi va arribar acompanyada d’instruments de percussió i de cançons.

A més a més, l’alumnat de 2n ha conegut a La Clika, uns amics i amigues ben musicals que els acompanyaran al llarg del curs amb les seves cançons i coreografies.

El final del trimestre ha arribat amb l’assaig del concert d’hivern que podreu gaudir d’aquí poc. Els infants han après i gaudit amb la música i fent música. S’han observat, han reflexionat sobre el que els hi costa més o se’ls dona bé i s’han avaluat entre iguals per tal d’identificar els aspectes a millorar. Tot des de una perspectiva constructiva i positiva per anar  i ajudar-se a avançar entre tots i totes. Podreu veure imatges i vídeos d’algunes activitats a les carpetes  verdes del Drive de cada curs.