CI. Música 1r Trimestre

Durant aquest primer trimestre l’alumnat de 1r i 2n hem estat treballant a les classes de música el concepte de pulsació, so- silenci i tempo, a través del cos i el moviment amb diferents activitats. Hem cantat i ballat : “Un llençol d’estels”, “Torrem, torrem castanyes”, “Els esquelets”, “Les bruixes” i hem treballat percussió corporal amb la cançó Ghost Busters. Amb l’audició “Els soldadets de fusta” de Txaikovski hem treballat la pulsació, l’estructura de la música, els instruments de la família de la percussió i la seva classificació segons el material del que estan fets i els ritmes de negra i blanca, tot a partir del moviment i la manipulació d’instruments. Amb la cançó “Les notes musicals” i amb l’ajuda dels Boomwhackers hem aprés i practicat l’ordre de les notes de l’escala,  el pentagrama i la clau de sol. Hem aprés la cançó de nadal i l’alumnat de 2n hem començat a aprendre algunes de les cançons de la cantata de “La Clika”.

Trobareu alguns vídeos de les activitats al DRIVE de 1r i de 2n que tenim compartit amb les famílies.