CI. Activitats de música del 3r trimestre

Hola famílies!

El curs s’acaba i l’escola restarà en silenci durant l’estiu. Però el setembre torna la música amb moltes activitats com les que han fet l’alumnat de cicle inicial durant aquest tercer trimestre. Han cantat, ballat, jugat i gaudit amb diferents danses i cançons, fins a trobar l’estructura i crear nous passos per noves danses en petit grup. Han conegut nous ritmes, ballat amb el Patxinta i el Kokoleoko, conegut on viuen les notes musicals, tot jugat amb el pentagrama de terra i al mobilnotes. Esperem que hàgiu gaudit molt i que estimeu una mica més la música. Continuem el curs vinent! Al DRIVE compartit de 1r i 2n us deixem uns vídeos amb molt de ritme!