BIBLIO(r)EVOLUCIÓ MARTINET

L’Escola Martinet va ser sel·leccionada per participar en la CRIDA a la Biblio(r)evolució de la Fundació Jaume Bofill.

Hem intentat donar resposta al nostre Repte: “Dissenyar i Planificar un procediment des de la Biblioteca Escolar per facilitar el Treball per Projectes a la comunitat educativa”.

Al llarg d’aquest mesos hem anat rumiant, consensuant, i donant forma al nostre treball i el resultat ha estat : “PROJECTES A MIDA”. Volem  compartir els treballs presentats a la Crida.

D’altra banda,  agraïr la implicació de la Biblioteca Pública, CRP, Tècnica de l’Ajuntament, Assessora en Biblioteques Escolars, Fundació Jaume Bofill, Jaume Centelles. Sense el seu suport aquest Projecte no és possible.