5è. Iniciem el projecte CuEmE

L’alumnat de cinquè ha iniciat el projecte d’emprenedoria CuEmE

És un projecte el qual tracta de crear una cooperativa, establir els estatuts, els càrrecs i entre tots i totes crear uns productes que posteriorment es portaran a la venta final i els beneficis es donaran majoritàriament a una associació benèfica i una altra part per la cooperativa creada.

Aquest projecte dura tot el curs, i ja s’ha començat a realitzar els primers passos.

Primerament es va haver d’escollir el nom de la cooperativa, formar els càrrecs i els estatuts, crear un logotip i posteriorment digitalitzar-lo, i començar a pensar en els prototips que voldrem vendre.

Les dues cooperatives es diuen: PEPINET i IMAGINET!