4t. Sortida al museu de les matemàtiques

La setmana passada l’alumnat de 4t va realitzar una sortida al Museu de les Matemàtiques de Cornellà, situat al parc de Can Mercader i van gaudir de la realització del taller “Construïm Poliminos”.

En aquest taller, les i els alumnes van aprendre a través de jocs i reptes les diferents figures geomètriques que podien anar creant, van treballar també l’orientació espaial i la simetria. A més a més, van fer algunes deduccions i  hipòtesis sobre les àrees d’aquestes figures.

Van conèixer un material nou per aprendre les matemàtiques d’una manera més lúdica i vivencial.

Sempre que es va al museu de les matemàtiques  surten amb nous coneixements i mai s’avorreixen.