4t. Escollim el nom de la classe!

Hola famílies!

Com ja sabeu, a l’escola duem a terme diferents projectes interdisciplinaris al llarg del curs escolar amb l’objectiu de contribuir en el desenvolupament de les competències bàsiques i d’afavorir el desenvolupament integral de l’alumnat. En un projecte treballem els continguts i competències prescrites al currículum, però amb una metodologia basada en la recerca, el treball cooperatiu i les connexions de coneixements entre diferents àrees. Aquesta metodologia de treball ajuda a l’alumnat a aprendre a aprendre, els motiva a descobrir i, el més important, aconsegueixen un aprenentatge significatiu. Les mestres guiem a l’alumnat en la seva descoberta, propiciem situacions d’aprenentatge que els permetin avançar i enriquir-se i proporcionem els recursos necessaris perquè siguin ells/es els que construeixin de manera autònoma els seus propis coneixements.

Aquest any, a 4t,  el nostre eix vertebrador del projecte són les meravelles naturals. Des que vam iniciar el nou curs, hem investigat i hem anat portant diferents propostes per compartir-les amb tot el grup classe. Ho hem presentat en diferents formats, digital o en paper, i ens hem hagut de preparar molt bé la nostra exposició oral per ser d’allò més convincents. Un cop fetes totes les presentacions, hem fet votacions per escollir democràticament el nom de la classe!

4t A: Caño Cristales a Colòmbia

4t B: La Gran Barrera de Corall a Austràlia

A mesura que anem avançant amb el nostre projecte us anirem compartint tot allò que estem aprenent! Més endavant, us penjarem més fotos al drive compartit de la classe, estigueu ben atents i atentes!

Fins aviat!