1r. Sortida Jocs del Món i Colònia Güell

Benvolgudes famílies,

Ahir els nens i nenes de 1r vam fer una sortida relacionada amb l’àrea d’educació física al camp de futbol que està a la Colònia Güell. El temps ens va acompanyar i els jocs que ens van proposar eren tots molt divertits. No estàvem sols ja que vam compartir el dia amb quatre escoles més d’altres municipis i això ens va permetre conèixer altres nens-es de diferents escoles però que també fan primer.

Quan vam acabar  de participar en tots els jocs, vam anar a dinar al bosquet que hi ha al davant….una mica d’ombra la vam agrair moltíssim !!!

Abans de marxar cap a l’escola vam aprofitar el lloc on érem i vam poder veure la Cripta Güell per fora. Mireu les fotos i veureu que n’és de bonica!.