1r. Provem el material del Museu de les Matemàtiques

Benvolgudes famílies,

La setmana passada ,el Museu de les Matemàtiques, ens va oferir provar un material nou que han dissenyat pels alumnes d’educació infantil i cicle inicial. Aquestes propostes matemàtiques treballen aspectes com l’equilibri, la mesura, l’orientació espacial i totes les estratègies matemàtiques que es necessiten per resoldre-les. Cada proposta parteix d’una història i uns personatges que són el fil conductor i que els alumnes de primer han hagut de llegir per saber què havien d’aconseguir en cada racó.

Els nostres nens-es han gaudit molt d’aquesta experiència i han hagut de treballar en equip per poder solucionar algun dels reptes que es proposaven establint diàlegs molt interessant i provant diferents formes d’arribar a l’objectiu marcat.

Aquestes imatges us oferiran una idea de com han treballat.