1r. Primera ronda de racons

Els nens i les nenes de primer ja han acabat la primera ronda de racons. Recordem que aquesta manera de fer ens permet  treballar els continguts de forma manipulativa i cooperativa ja que moltes de les activitats proposades   es  poden fer en parelles i/o  en petit grup, per la qual cosa es poden  ajudar entre ells.

Aquests racons són de lliure circulació i cada infant pot triar l’activitat a fer cada dia per això tenim garantida la motivació tan necessària a l’hora de treballar i aprendre.

Per altra banda  la  intervenció de dos docents a l’aula facilita l’atenció a la diversitat  i  permet arribar als objectius a tots els alumnes.

Us presentem la graella amb les propostes d’aquesta ronda. Ja anireu veient que més endavant, totes les àrees curriculars formaran part d’aquesta metodologia.

RACÓ

OBJECTIU

Quadre de doble entrada

 

Iniciar els infants en les  nocions d’estadística.

Construccions

Fomentar la creativitat i la noció espacial.

Recta numèrica

Treballar la numeració de 1-20, de forma creixent i decreixent..

Seriacions

Fer series de tres elements o més amb taps d’ampolla de diferents colors.

Dibuix amb pius

 

Treball de l’espai i creativitat.

Comptem amb fitxes

 

Relació nombre/ grafia/quantitat,

Joc de l’oca

Comptatge i treball de valors pel seguiment de normes establertes

Dòmino

 

Identificació de quantitat.

Fem paraules

Treball d’escriptura construint paraules amb lletres mòbils

Retallem i enganxem

Pràctica de la tècnica de retallar per una línia determinada.

Dibuixos numerats.

 

Refermar la recta numèrica .

Vocabulari d’estiu

Escriptura de vocabulari conegut i posterior autocorrecció.

Llegeixo i escric

Treball de lectura individual relacionant imatge amb paraula

 

Quina lletra falta?

 

Identificar la lletra que falta per tenir la paraula completa.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>