Els nens i les nenes de primer continuem fent cada matí la sessió de racons d’aprenentatge on intervenen dos docents i on estan presents totes les àrees depenent dels sabers que estem treballant.
Podreu veure , en les imatges que us enviem, com s’estableix una dinàmica oberta, lliure i molt activa per part dels alumnes ja que els itineraris els poden triar segons siguin els seus interessos.
Aquestes han estat les propostes de la cinquena ronda:
PROPOSTA D’APRENENTATGE |
FINALITAT |
Els gratacels |
Treballar les diferents estratègies per tal d’aconseguir determinats objectius de topologia. |
Regletes
|
Entendre i practicar la descomposició dels nombres naturals. |
Dooble de tardor. |
Augmentar la concentració i treballar l’atenció. |
Llegeix i busca |
Treballar la comprensió lectora.
|
Cartes que manen |
Avançar en l’escriptura de paraules i frases. |
Qui és i que fa? |
Practicar la lectura de frases senzilles i la comprensió lectora. |
Paraula intrusa |
Treball de la morfosintaxi de frases senzilles i la seva comprensió lectora. |
Som artistes |
Treballar la creativitat fent un dibuix amb cavallet barrejant colors en una paleta per tal de descobrir diferents tonalitats. |
Sumem amb Ipad’s |
Practicar i refermar l’algoritme de la suma mitjançant la lectura de codis QR. |
Quin temps ha fet? |
Llegir unes dades determinades i ser capaç de reflectir-les en una gràfica. |
Els pals de colors |
Reproducció d’unes situacions espacials determinades amb pals de colors. |
Avancem en el projecte |
Treballar el volum fent la sargantana del parc Güell i la pintura de la Frida Kalho. |
El pentagrama |
Situar les notes correctament al pentagrama i reproduir-les amb el xilòfon. |
Segueix les instruccions |
Situar en l’espai les directrius que es dones refermant la lateralitat i les diferents nocions espacials. |
Treballem els nostres artistes |
Fer diferents manualitats relacionades amb l’artista que dons nom a la classe. |