1r. Tercera ronda de racons.

TERCERA RONDA DE RACONS

Benvolgudes famílies,

Els nens i les nenes de primer han encetat una nova ronda de propostes d’aprenentatge on s’han treballat continguts de les diferents àrees del  Currículum de forma manipulativa on els alumnes són part activa del seu propi aprenentatge.  El fet de disposar de dos docents en aquestes sessions ,ens permet atendre la diversitat  i fer una observació directa i propera dels avenços de cada nen-a, resoldre dubtes i neguits i avançar en el seu aprenentatge.

 

Aquestes són les propostes que hem treballat:Treballar nocions  d’estadística: Gràfica de barEscriure els nombres correctament.res.

NOM DE LA PROPOSTA

FINALITAT

TRACEM

Practiquem el grafisme

COMPTATGE HALLOWEEN

Comptatge amb materials de Halloween.

GRÀFICA DEL TEMPS

Treballar nocions  d’estadística: Gràfica de barres.

SACS DE SÍL·LABES

Construir paraules mitjançant síl·labes diverses.

SUMES AMB PECES DE LEGO

Practicar l’algoritme de la suma

RELACIONAR PARAULA-PARAULA

Avançar amb la lectura i la comprensió lectora.

DIRECCIONALITAT NOMBRES

Escriure els nombres correctament.

TRACEM

Continuar amb el treball dels diferents grafismes necessaris per aconseguir  la direccionalitat adequada en l’escriptura de nombres i paraules.

PARAULES TARDOR

Treballar i ampliar vocabulari.

CULLERES PAL-LLIGADA

Relacions e identificar lletra de pal amb lletra lligada.

COMPRENSIÓ LECTORA  TARDOR

Avançar en la comprensió lectora de paraules.

IMATGES DE TARDOR (ENGANXAR, RETALLAR, ESCRIURE)

 

Relacionar imatge amb paraula.

COMPTATGE CARBASSES + SUMES

Practica l’algoritme de la sContinuar amb el treball dels diferents grafismes necessaris per aconseguir  la direccionalitat adequada en l’escriptura de nombres i paraules.uma amb material manipulatiu.

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>