MALETES VIATGERES

Un curs més des de la Comissió de Biblioteca hem iniciat l’activitat de MALETES VIATGERES per gaudir de la lectura en família. Cada infant podrà gaudir dels documents proposats durant uns quants dies després la maleta es tornarà a l’escola perquè s’ho pugui emportar un altre company o companya. Aquesta vegada les maletes van d’I3 a 4t. Els alumnes de Cicle Superior comencen el préstec a casa. Podran escollir llibres del seu interès amb un funcionament similar al de la Biblioteca Pública. Esperem que gaudiu força de la proposta.

Bona lectura!