Eleccions al Consell Escolar 2018. Participeu-hi!!!

Us comuniquem que la Resolució ENS/2232/2018, d’1 d’octubre, estableix el calendari del procés electoral per a renovar els membres dels consells escolars. És competència de les direccions fer la convocatòria dels diferents sectors.

El Consell Escolar del nostre centre està format per quinze membres, cinc pares o mares (d’entre els/les quals hi ha el/la representant de l’AMPA), cinc mestres, un/a representant de l’Ajuntament, un/a representant del personal d’administració i serveis (en el nostre cas, actualment és el conserge) i l’equip directiu (cap d’estudis, secretària i director).

En aquest procés de renovació s’han de renovar tres membres del sector de pares i mares i tres membres del sector de mestres de l’escola. Us animem a que presenteu candidatura per a ser membre del Consell Escolar. Les persones interessades podeu recollir l’imprés a consergeria o descarregar-vos el document al final d’aquest post i lliurar-lo, omplert, no més tard de la data que a continuació indiquem, adjuntant-hi una fotografia mida carnet.

A continuació us informo del calendari que es seguirà per a fer tot el procés de renovació i que totes les informacions, d’ara en endavant, referides en aquest procés, es faran públiques a la cartellera d’anuncis de l’escola (en els porxos).

• 5 de novembre: Convocatòria d’eleccions. Publicació dels censos electorals provisionals. Publicació de vacants, forma i termini de presentació de candidatures. Inici de la presentació de candidatures. Les llistes del cens de pares i mares estan exposades des d’avui en la cartellera que hi ha al porxo d’entrada a l’escola. Les llistes del cens de docents i personal d’administració i serveis estan exposades a la sala de mestres de l’escola.
  • 5 de novembre (i fins el dia 12 de novembre): Període de reclamacions al cens electoral. Si trobeu que hi ha algun error en els llistats publicats cal que us adreceu en aquesta direcció, via mail (direccio@escolamartinet.cat) o per escrit, per a comunicar l’error a corregir.
  • 12 de novembre: Sorteig per designar els vocals de les meses electorals. Fi del termini de presentació de reclamacions.
  • 13 de novembre: Constitució de les meses electorals. Resolució a les reclamacions del cens electoral. Publicació del cens definitiu.
  • 13 al 15 de novembre: Sol·licitud per actuar com a supervisor/a del sector de pares i mares.
  • 20 de novembreÚltim dia per a presentar candidatura.
  • 21 de novembre: Publicació de les candidatures (també s’enviarà mail a totes les famílies amb la relació de candidats/tes).
  • 29 de novembreEleccionsdel sector de Pares i Mares. Es faran dins de l’horari de 15 a 18 h a totes les escoles i instituts de la localitat. El mateix dia, a les 12.45 h, es faran les eleccions del sector de Mestres.
  • 10 de desembre: Constitució del nou ConsellEscolar.

Novament, us encoratgem a que presenteu la vostra candidatura per a fer més rica i plural la participació en la presa de les decisions.

Us animem a participar, l’èxit educatiu és cosa de totes i tots!!

Us facilitem el document de candidatura a membre del Consell Escolar. Si preferiu, també podeu demanar-ho a consergeria.

Document candidatura 2018